Transformare organizationala
- Exista o strategie pentru a obtine rezultatele vizate de schimbari si initiativele organizatiei pe care oamenii sa o inteleaga si pe care sa o implementeze?
- Care sunt aspectele-cheie ale culturii organizationale care trebuie pastrate si care sunt cele care trebuie schimbate pentru ca schimbarea Organziatiei sa fie efectuata intr-un mod adecvat?
- Care este gradul de intelegere al schimbarilor implementate in Organizatie? Cum procedam pentru a ii ajuta pe oameni sa inteleaga si sustina schimbarile necesare in companie?
- Care este metodologia de schimbare care va fi utilizata pentru a integra toate initiativele desfasurate de catre Organizatie?
- Ce trebuie facut pentru a pregati angajatii si partile implicate pentru a asigura succesul schimbarilor?
- Cum se monitorizeaza eficienta eforturilor de management al schimbarii si cum se imbunatateste aceasta?
Angajatii companiei sunt, de cele mai multe ori, atat cei care trebuie sa implementeze schimbarile, cat si cei asupra carora se rasfrang aceste schimbari. De aceea, gestionarea adecvata a resurselor umane este un factor-cheie in succesul implementarii schimbarilor in Organizatii.
Este un fapt binecunoscut ca multe initiative de schimbare esueaza si nu ajung niciodata sa livreze rezultatele vizate prin implementarea lor. Multi dintre factorii care fac ca proiectele sa esueze sunt legati de oameni: de la un leadership defectuos si lipsa unei viziuni clare in legatura cu schimbarea implementata, la conflicte intre programe de schimbare si comunicare insuficienta. Organizatiile care abordeaza programe de schimbare multi-dimensionale care afecteaza oameni, procese si tehnologie au dificultati in a asigura faptul ca toate piesele puzzle-ului vor fi sincronizate si asezate la locul lor. Impactul unei schimbari implementate defectuos pot fi o rata de adoptare scazuta a noilor instrumente, costuri ridicate, intreruperi ale activitatii si o rotatie mare a personalului.
Pentru a evita materializarea acestor riscuri si a obtine randamente crescute ale investitiilor intreprinse in schimbare, Companiile adopta o abordare totala a managementului schimbarii organizationale.
BIT Advisory ofera servicii de Management al Schimbarii Organizationale pentru a ajuta clientii sa livreze schimbari tangibile si acceptate. Specialistii nostri stiu cum sa integreze managementul schimbarii si eforturile de comunicare in practicile curente de management de proiect si program pentru a se asigura ca business case-urile vor fi, intr-adevar, realizate.
Serviciile noastre de Management al Schimbarii Organizationale includ:
- Managementul stakeholder-ilor – stabilirea unui leadership puternic si definirea unor retele de schimbare in cadrul Organizatiei;
- Comunicare – planificare, eficienta si executie;
- Aliniere organizationala – evaluarea impactului schimbarilor la nivelul organizatiei;
- Instruirea angajatilor cu privire la bunele practici de Change Management;
- Managementul impactului schimbarii – analiza si monitorizarea impactului schimbarilor implementate de catre Companii.